Fra: lene Møller
Emne: Ringsted.
Besked: Jeg var inde og bestille nogle varer hos thansen i ringsted, jeg fik at vide at jeg kunne hente dem næste dag når butikken åbnede. Jeg tager så efterfølgende ned i butikken næste morgen når de åbner for at hente mine varer. Der får jeg et beskidt svar fra butiksschefen om at jeg først kunne få mine varer efter kl 11 da han ikke havde pakket dem ud i nu og at det var en anden medarbejder der havde sagt at jeg kunne få dem næste morgen og det var han forøvrigt skide træt af. Jeg mener bare, hvor fanden er servicen henne når man fra morgenstunden bliver mødt af en uforskammet butikschef som sviner sine medarbejder til og forøvrigt ikke gad finde mine varer så jeg måtte gå igen og senere sende min søn ind efter dem da jeg ikke gad blive konfronteret med det sure apperat igen, det er sidste gang jeg har sat mine ben i den butik.
lige min pointe….. det koster ikke noget ekstra at give folk en god service eller blot give kunderne et smil med på vejen….
og det er uanset om man arbejder i netto, illum eller hos t-hansen…
Service eller kunde service er noget de kun har når man er ved, at købe noget.
Købte en knallert for 12 dage siden. spurte om de ku levere den.
Det var det mindste problem, sagde de. De ville ringe mandag og aftale en tid. Men de ringede, ikke så jeg ringede. De ville finde ud,af hvor når de ku komme med den, og så ringe tilbage, det skete ik. Så måtte jeg ringe igen samme svar. endelig fredag ringede de og sagde at de slet ik bragte ud.Men de vilde sørge for,at den kom afligevel senest tirsdag.det er så blevet udsat igen så nu må jeg vente til fredag. Spændende og se om det så er fredag i år eller 2020. Dejligt og have et stykke papir på en knallert, det kommer man virkelig langt omkring på
var det også i ringsted butikken de lovede det ?
Kunne du evt ikke få dem til at sende en sms når varene var modtaget??
Eller selv spørge hvor det ku hentes??
Get now the top custom home builders near me that’s this week available in addition reasonably priced this week only!