Fra: Dude
Emne: Vi ka’ umuligt vide alt
Besked: Hold kæft hvor i brokker jer. Men sådan er de kunder som handler hos os. De forventer at vi skal vide alt om hver og eneste bil, scooter og olie.
Jeg har nu arbejdet selv i Thansen i lidt over 1 år og jeg kommer næsten hver dag ud for en eller anden kunde der er sur over at jeg ikke ved ALT om hans bil.
Hvis jeg er helt ærlig så er vi danskere blevet så meget ligeglade med alting at vi engang ved hvad for en motor vores bil har.
De fleste herinde brokker sig over at de har fået en forkert vare fra Thansen MEN har i nogensinde tænkt på at finde ud af hvad der faktisk er galt med bilen/scooteren, istedet for at komme ind i butikken som et par snobber og sige til ekspedienten “Jeg skal bruge DEN DER del til min bil”.
Men nææææææ nej, fordi hvis man arbejder i Thansen så er det nemlig vigtigt at hver eneste ekspedient fra den første dag på arbejde skal vide ALT om ens bil. Enda stel nummeret.
I sidste ende er det altid ekspedientens skyld, fordi han passer sit job og gører som der bliver sagt fra Bent Jensen.
Den simple faktum er at folk er blevet for snobbet til at bruge 5 minutter af deres liv på at finde ud af hvad motor størrelse og årgang man har.
For at være ærlig så er vi PISSE LIGEGLADE nede i Thansen og det har vi også en god grund til at være: hvis folk kan hobe sig op på den måde og forvente at vi er GUDER over biler jamen så kan i bare skride ned til en mekaniker og få ham til at købe dele og reparere jeres bil/scooter.
Der er bare ingen herinde der forstår hvor svært det kan være at arbejde i Thansen nogengange med kunder som ikke har noget liv, er sure på hele Thansen kæden og lader den vrede gå ud over vores medarbejdere.
Rend og hop i selfiske snobber!
TUDEFJÆS
Hmm Hr Dude thansen ekspedient !
Du brokker dig over at folk forventer at i ved noget om deres biler ! Er det for meget at forlange, nu når i handler med “autodele”. Ja folk skal da vide hvad motor størrelse og årgang den har. Men ud over det , er det sku da det en reservedeldekspedient opgave at vide resten og kunne hjælpe. Men der nok ikke mange % reservedelsekspedienter i thansen. Så nok også derfor at jeres kunder brokker sig, når de ikke for den hjælp de forventer af nogen der sælger autodele.
I skulle nok holde jer til cykel/scooter og pc udstyr hvis i ellers har forstand på den slags.. Og lade os andre sælge Autodele som kan det, og kan levere den service og kvalitet der skal til.
Og hvis jeg var din chef, have du fået et los i røven og ud af døren for at skrive dette:
For at være ærlig så er vi PISSE LIGEGLADE nede i Thansen og det har vi også en god grund til at være: hvis folk kan hobe sig op på den måde og forvente at vi er GUDER over biler jamen så kan i bare skride ned til en mekaniker og få ham til at købe dele og reparere jeres bil/scooter.
Rend og hop i selfiske snobber!
Ja ja det fortæller jo alt om den serive man kan forvente i Thansen……
Medarbejderne kan jo ikke vide mere om den enkelte del end hvad der stå
på delen/systemet..
Hvis Dem op fra middelfart ikke har skrevet nok oplysninger om delen kan dem nede i butikken hverken gøre til eller fra.!
håber thansen, finder ud af hvem du er, er du klar over hvad lys det sætter thansen i det, det der?
bare fordi du ikke kan finde ud af dit arbejder, er der sikkert mange andre fra thansen, der kan finde ud af det, kender nogle stykker, (læs en del) som arbejder i thansen butikker rundt omkring, og de kan i hvertfald godt finde ud af deres arbejde, dem der tuder eller brokker sig, er ofte dem der føler sig trådt på….
!
Drop den butik.
Du kan lige så godt spørge ved bageren, end hos de snot hvalpe, der skal forestille at vide noget om det de sælger, eller for den sags skyld servicere.
Svar til Thansen: Luk røven. Du skal fandeme ikke sige til mig at du ikke bliver træt af nogle kunder der kommer ind og giver dig minus oplysninger!
Jeg kan SAGTENS finde ud af mit arbejde men det gør det lidt svært når man ikke ved hvad kunden vil have og svære bliver det når kunden ikke selv er klar over hvad de vil have. Og jeg gidder fandeme ikke spilde min tid på en kunde der siger “du ka’ lige se på min bil og fortælle mig hvad der er galt med den”. Især ikke når man har en kø der vil noget.
Jo, selvfølgelig vil jeg da hjælpe kunden når de spørger men når jeg ikke ved om varen passer til den og den model og hvis der ikke er nogle oplysninger, så burde man fandeme heller ikke blive pisse sur og fortælle mig at jeg ikke ka’ finde ud af en skid.
Der står fandeme heller ikke nogen steder at man skal være en uddannet mekaniker for at arbejde i Thansen. Min chef er heller ikke mekaniker og han ved heller ikke alt om alle dele. Nogengange må man prøve sig frem of det er lige præcis det folk er skide sure over. Når de skal tilbage i butikken og have pengene tilbage. Hvis man er så utilfreds med det kan man spørge en mekaniker og så komme tilbage istedet for at få en forkert vare udleveret.
Nu siger jeg heller ikke at kunderne er idioter, tværdigmod! Jeg kan godt forstå at folk bliver sure over nogle ting i Thansen, som fx. ingen udbetaling af penge i hånden når beløbet er over 100 kr. Jeg vil også blive lidt sur når pengene skal udbetales via bank eller hvis jeg skulle bruge dem med det samme. Jeg syntes bare at man noglegange kan lave lidt research på sin bil inden man kommer ned og ber om noget man slet ikke skal bruge.
Det der med at vi er pisse ligeglade kommer af sig selv. Det er klart at jeg er pisse ligeglad når hvis vi fx ikke har nogle bremseklodser til en Ford. Men så vil kunden prøve klodserne fra en anden årgang og anden model og når kunden spørger mig “vil denne del passe på min model?”, jamen så siger jeg at jeg ikke ved det, fordi vi ikke har klodserne i systemet. Derefter kommer alt det der surmuling og psi og lort. Det er sædfølgelig ikke alle kunder der bliver så sure men der er desvære stadig nogle.
til dig som er t.svansen elsker jeg lever af og lave biler/scootere og mc for dem som ikke har så mange penge og derfor ikke kan gå til et autoriseret værksted, da er der nogen af dem som siger at det bare skal kunne køre og det skal være så billigt som muligt og jeg siger at det vil de fortryde for det holder ikke en meter også er man nød til og tage til t.svansen men hva hjælper det da deres service skinker og de kan ikke finde en skid af det man har bestelt og det er selv om at man har best nummeret med så den der med at det er kundernes skyld den passer ikke for en skid det er dem / jer der ikke har en skid forstand på det i sælger men hva kan man ellers forvente af en flok skole børn.-