Fra: Ole Høj
Emne: Ingen problemer
Besked: Jeg forstår ikke, hvordan nogen kan mobilisere et had til Thansen eller andre butikskæder, der naturligt søger at overleve gennem en balancegang mellem gevinstmaximering på den ene side og service, pris og kvalitet på den anden.
Thansen er især kendt for sine autoreservedele, der med få undtagelser er lige så gode som tilsvarende reservedele hos forhandlerne – men meget billigere. Efter at private ikke længere kan købe uor
Jeg er lidt overrasket over, at nogen overhovedet kan mobillisere et had til Thansen eller for så vidt til andre butikskæder eller forretningsdrivende. Hvorfor overhovedet spilde energi på at hade. når valgmulighederne også er at elske eller at være ligeglad. Efter min opfattelse kan det overhovedet ikke betale sig at blive ophidset over nogetsomhelst, desuden tænker man mere klart og handler mere rationelt, når man ikke samtidig binder energi på at hade og tænke negativt.
Jeg handler af og til hos Thansen, og jeg er aldrig stødt på problemer, som ikke har kunnet finde en løsning i en positiv snak over disken.
Nogen synes at glemme, at pris og kvalitet ofte hænger sammen, forstået på den måde, at køber du eksempelvis billige autoreservedele hos Thansen, så må du være forberedt på, at de evt ikke holder så godt som de noget dyrere originale dele fra forhandlerne. Man kan også være heldig, og det han jeg hidtil været, så jeg køber stadig gerne mine reservedele hos Thansen
De kan træffes telefonisk til langt ud på aftenen, og de er altid flinke og hjælpsomme.
Så hvorfor hade, når man meget lettere kan elske!
Tja, igen en Thansen ansat