Fra: Stefan
Emne: Dårlig service
Besked: Jeg stod og skulle til syn med min Toyota carina E og selvom jeg i forvejen godt vidste at man meget sjældent fik de rigtige stumper udleveret hos Thansen så fik de alligevel chancen en gang til.
Grunden til at jeg gav dem chancen var at jeg skulle bruge en forrude til bilen og der burde jo ikke rigtig kunne gå noget galt da der kun findes en slags til en Carina E.
Så jeg jeg bestilte forruden og de fik den så hjem hvorefter jeg hentede den. 2½ uge efter skulle jeg så til at montere den og så viste det sig selvfølgelig at den ikke passede. Det kom såmænd ikke bag på mig nu da jeg i forvejen havde en del dårlige erfaringer med Thansen. Men nu stod jeg jo så uden forrude i bilen og skulle jo bruge den dagen efter på arbejde så jeg var tvunget til at tage ud til den lokale glasmand og få en rude der passede.
Så antog jeg jo så at når nu fjolserne havde udleveret en forkert rude at så ville jeg bare få pengene tilbage og så ville den potte være ude. Men sådan forholdte det sig ikke. Butiks”chefen” ville ikke tage den FORKERTE rude retur da der var gået over 14 dage. Hvilket resulterede i at jeg blev rød i hovedet af raseri og skældte ham ud indtil han var ved at hyle. Efter en masse dårlige undskyldninger og tovtrækkeri fik jeg ham så til at tage ruden retur, men pengene kunne jeg ikke få. Jeg måtte nøjes med et tilgodebevis desværre. Så 0 stjerner til Thansen fra mig.
Havde du nu været lidt mere fiks på fingrene så havde du vel regnet ud at man ligesom i et supermarked kontrollere at bonen er rigtig, at du så kontrollere at den vare du har købt svarer til det du har bestilt og ikke venter over 2 uger med at undersøge det selvom der TYDELIGT står på din kvittering at der er 14dages fuld returret…. medmindre du ikek kan læse??? så 0 stjerner til dig som kunde
sejt gjort at stå og trygle ham indtil han gav dig lidt 🙂 0 stjerner til dig som gangster