Fra: Mikkel
Emne: Lorte fælge or lorte service
Besked: Hej,
Jeg købte et sæt 17″ fælge i T. Hansen. På tilbud til 4000kr. Det var fint og jeg syntes at de så fine ud. Indtil en måned senere, da jeg pludselig tabte al lluften i venstre fordæk. Kørte fælgen til den lokale dæk service, og fik at vide at det var fælgen der var revnet. Jeg blev lidt rystet. Tilbage til T. Hansen for at få dem byttet under garanti. Men nej nej. Middelfart meddelte at det var fordi jeg var kørt på en kantsten, da han kunne se at der var en bule i dækket….. Jeg ved at den ikke er kørt på kantsten, og der er ikke så meget som en ridse i fælgen. Jeg ville gerne udfordre denne konklusion, så jeg ringede til T. Hansen for at høre hvor jeg kunne klage over denne RMA, og fik at vide at jeg kunne sende fælgen ind. Til samme sted. Eller jeg kunne sende en mail til info@t-hansen.dk. Sådan noget bullocks. Så bliver det jo samme retard som skal kigge på fælgen en gang til. Men jeg sendte den ind og fik, surprise, samme svar. Imens jeg så kø
rte rundt med tre alu-fælge og et reservehjul, tabte jeg pludselig luften på det andet forhjul også. Nu tør jeg ikke køre med det lort mere. Jeg kan ikke få mine penge igen, så nu bruger jeg dem til at holde presseningen på min brændestabel. Jeg handler ALDRIG i T. Svansen igen og fraråder alle jeg kender til at handle der. Jeg har aldrig oplevet et så useriøst firma før.
Jeg har været udsat for nøjagtig det samme, beskederne er til syneladende de samme – Det ER din fejl og der er ikke noget med, at “kunden har altid ret”. Jeg fik beskeden, at det var dårlig vedligeholdelse. De hytter sig jo i den grad, da de ved at man ikke kan “klage” hos forbrugerrådet. De skulle i den grad skamme sig…
du mærkelig.. hvordan dækker garantien en fælg du sikker selv har smadret uden af du selv var klar over det? kan du på NOGEN måde bevise at det en fabriksfejl? jeg venter på svar.. garantien dækker fabriksfejl det er op til kunden selv at overbevise forhandleren dette..