Besked: købe ikke ders lort
for det du ikke
teng er for svag
This entry was posted on mandag, oktober 19th, 2009 at 14:17 and is filed under Uncategorized. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.
You can leave a response, or trackback from your own site.
Det er jer som er nogle idioter.
I kommer ind og skal have bremseklodser til jeres bil. I ved kun det er en opel. men hvor stor er motoren årgang og har den abs bremser og hvad er motorkoden til bilen?
Det er da klart når i ikke har jeres oplysninger rigtigt at i får noget forkert.
i siger det er dårlig kvalitet. 249 kr for bremsekoldser. Og så forventer i de er lige så gode som orginale som koster 2-3x gange så meget?
Og så kommer i tilbage og siger jeres mekaniker siger det er forkert og de ikke passer.? Stig jeres mekaniker skrådt op. Det er sikker en teknisk skole elev som tror han er mekaniker som laver det for jer.
Folk der brokker sig over at de billige dæk bliver slidt hurtigt dårlig bremselængde osv.. MAN FÅR HVAD MAN BETALER FOR. Lad være med at tro at dæk og fælge til 2999kr er en guld køb.! Så smid dog den tudse eller 1500 mere for nogle ordenlige kvalitets dæk, og stop med at whine bitches!
Ja jeg sæter thansen i godt lys. Ham der ejer thansen ved da udemærket godt at hans kvalitet ikke er på højde med orginal. Og det er der også nogle kunder der ved.
Kunder er bare for dumme og tro at det er samme kvalitet når det koster 2-3 gange mindre end orginalt.
Det er jo heller ikke ulovligt at tænke selv. Nogle mennesker ved intet om biler, og tror det er nemt at finde bremseklodser og skiver til en bil når de kun kender bilen mærke, og mener nok de kender modellen og årgangen er de lidt usikre på men motorstørrelsen er vist nok en 1,3..
Så kommer de tilbage efter 20 dage og siger den ikke passer. Og gerne vil have pengene retur.
Folk er jo dumme. Thansen har 14 dage returret, ifølge købeloven fordi de har en netbutik så skal man have 14 dage. Og kommer med dårlige undskyldninger: Jamen det har jo været weekend, jeg har været på ferie osv.. Det er da virkelig ikke thansens problem at i ikke får byttet varen i ordenlig tid..!
Jeg har fået udleveret en forkert vare hos Thansen
De havde taget en forkert på lageret.
Jeg stod i butikken dagen efter og klagede over dette.
Fyren i butikken (selvom det var ham der stod der dagen før) nægtede i første omgang at bytte varen, da der jo kom med en anden vare, end den som der stod beskrevet på kvitteringen.
Hvad gør man så som kunde ? Jeg ved godt at du siger at jeg burde have tjekket min kvitteringen inden jeg gik ud af butikken, men når de udleverer en forkert årgang til en, så kan man ikke gøre så meget, varebeskrivelsen var korrekt og varen var jo som sådan også den rigtige, blot en forkert årgang de havde givet mig.
Men fyren i butikken sagde at de ikke kunne lave fejl på deres lager og han var nødt til at ringe til sin chef, inden at han indså at det var korrekt at de havde udleveret en forkert varer.
Så jeg havde som kunde ret og Thansen havde taget fejl.
Det er jer som er nogle idioter.
I kommer ind og skal have bremseklodser til jeres bil. I ved kun det er en opel. men hvor stor er motoren årgang og har den abs bremser og hvad er motorkoden til bilen?
Det er da klart når i ikke har jeres oplysninger rigtigt at i får noget forkert.
i siger det er dårlig kvalitet. 249 kr for bremsekoldser. Og så forventer i de er lige så gode som orginale som koster 2-3x gange så meget?
Og så kommer i tilbage og siger jeres mekaniker siger det er forkert og de ikke passer.? Stig jeres mekaniker skrådt op. Det er sikker en teknisk skole elev som tror han er mekaniker som laver det for jer.
Folk der brokker sig over at de billige dæk bliver slidt hurtigt dårlig bremselængde osv.. MAN FÅR HVAD MAN BETALER FOR. Lad være med at tro at dæk og fælge til 2999kr er en guld køb.! Så smid dog den tudse eller 1500 mere for nogle ordenlige kvalitets dæk, og stop med at whine bitches!
Ja HEHJ du sætter helt sikkert Thansen i et bedre lys med sådan en kommentar….
Rigtig begavet udtagelse (hør ironien….)
Ja jeg sæter thansen i godt lys. Ham der ejer thansen ved da udemærket godt at hans kvalitet ikke er på højde med orginal. Og det er der også nogle kunder der ved.
Kunder er bare for dumme og tro at det er samme kvalitet når det koster 2-3 gange mindre end orginalt.
Det er jo heller ikke ulovligt at tænke selv. Nogle mennesker ved intet om biler, og tror det er nemt at finde bremseklodser og skiver til en bil når de kun kender bilen mærke, og mener nok de kender modellen og årgangen er de lidt usikre på men motorstørrelsen er vist nok en 1,3..
Så kommer de tilbage efter 20 dage og siger den ikke passer. Og gerne vil have pengene retur.
Folk er jo dumme. Thansen har 14 dage returret, ifølge købeloven fordi de har en netbutik så skal man have 14 dage. Og kommer med dårlige undskyldninger: Jamen det har jo været weekend, jeg har været på ferie osv.. Det er da virkelig ikke thansens problem at i ikke får byttet varen i ordenlig tid..!
Jeg har fået udleveret en forkert vare hos Thansen
De havde taget en forkert på lageret.
Jeg stod i butikken dagen efter og klagede over dette.
Fyren i butikken (selvom det var ham der stod der dagen før) nægtede i første omgang at bytte varen, da der jo kom med en anden vare, end den som der stod beskrevet på kvitteringen.
Hvad gør man så som kunde ? Jeg ved godt at du siger at jeg burde have tjekket min kvitteringen inden jeg gik ud af butikken, men når de udleverer en forkert årgang til en, så kan man ikke gøre så meget, varebeskrivelsen var korrekt og varen var jo som sådan også den rigtige, blot en forkert årgang de havde givet mig.
Men fyren i butikken sagde at de ikke kunne lave fejl på deres lager og han var nødt til at ringe til sin chef, inden at han indså at det var korrekt at de havde udleveret en forkert varer.
Så jeg havde som kunde ret og Thansen havde taget fejl.
Jeg forstår slet ikke hvad der står, hehe.