Fra: Christian Jakobsen
Emne: Kunde overfusede ekspedienter. (8600 Silkeborg)
Besked: HEJ Alle, I mandags havde jeg mit besøg som kunde i Thansen 8600 Silkeborg,
En venlig medarbejder, som forøvrigt var rimelig ny i forretningen, leverede for mig en formidabel service, at han så kludrede lidt i deres computer system som kostede et par ekstra minutter, gjorde at jeg overværede en ældre mand, komme farende ind i butikken med et batteri fra en mobil telefon, – jeg prøvede at følge lidt med i “ekspiditionen” mens jeg selv var igang med at finde en MC-garage, min unge “hjælper” gik med ud i butikken for at finde Garagen, vi fik snakket frem og tilbage om hvilken størrelse, og kvalitet det var, og han var yderst velformulerende over for mig, alt imens 2 af hans kolegaer blev overfuset af denne ældre mand, der følte sig noget så dårligt behandlet og ville have byttet sit batteri fordi han havde købt en ny mobil det ikke passede i, som jeg kunne forstå på “butikschefen” havde de tjekket batteriet for kunden, der hævdede det ikke kunne lade, det havde de bevidst for ham det kunne, kunden hævdede yderligere at det blot
holdte strøm 4 timer, til trods for den ansatte i Thansen havde tjekket batteriet og brugt det i 3-4 dage.
herefter dragede kunden paralleller til Føtex hvor man kunne få pengene tilbage for en vare der var i stykker, og hævdede hans vare, var i stykker, – men da de jo havde testet den ok, var det ikke noget de ville acceptere,
Nu begyndte den ældre mand så at true med et avis udklip, og true med han ville gå videre til aviser med denne dårlige service, – han mente at bestyreren skulle til at stramme an hvis han ville beholde hans job.
/ hertil tænker jeg, er det smart at komme anstigende på denne måde, og true folk, og så regne med man bliver hjulpet med sit problem ?
Jeg mener de 4 unge i Silkeborg greb denne episode 100% korrekt an, – God service er ikke nødvendigvis gratis,
Og hvis man har brugt en vare i næsten 2 måneder for så at finde ud af man ikke skal bruge den mere fordi man køber ny telefon – det holder jo ikke…
Drenge fra Silkeborg, i har en kunde der kommer igen, husk på, det koster 6* så meget at skaffe nye kunder som det koster at beholde de gamle, og de af os i har taget jer godt af, vi kommer igen 🙂