Fra: brian
Emne: Giantco Ebuddy
Besked: Som nogen måske kan mærke nu så blæser det pæne 12-15 sekundmeter. Det resulterede i at min scooter væltede ned på højre side mens jeg var inde og handle. Da jeg samlede lortet op var der som forventet lidt skader. En typisk Giantco ting er at den yderste spids på bremsehåmdtaget brækkede af (En PGO ville bøje hvis der overhovdet skete noget) Det halve af baggaflens afskærmning lå tilbage på jorden, Så måtte jeg med et par spark bare fjerne al den resterende afskærmning for at få ligevægt på hver side af scooteren GGGG. Det pyntede gevaldigt, Skulle nogen fristes til at købe en Giantco Ebuddy, så et godt råd. Fjern afskærmningen på baggaflen med det samme når du får den hjem, Det er grimt, porøst, og kun til ærgelse og irritation.
Jeg ved ikke om du er lam i armene, men en E-buddy er meget tungere end en PGO, så mon ikke den rammer jorden lidt hårdere? Og om det knækker kommer da an på hvordan det lige lander. mongol
Hej Alonso
Jeg har læst en 3-4 indlæg fra dig og du laver ikke andet end at svine folk til herinde.
Du virker mest af alt som en vred t-hansen medarbejder, som ikke kan klare at folk ikke er tilfredse med den service du yder.
Derudover ville jeg nok tænke mig hvis jeg var dig, inden at du som ansat i t-hansen sviner kunderne til på en blog på internettet.
Du burde blive fyret fra t-hansen for udtalelser som dem du er kommet med herinde.
En e-buddy vejer 110 kilo. og det med grebene på en pgo vil jeg gerne se for de bruger greb af samme materiale.
Du er da godt nok oppe at køre, nu har jeg haft en e-buddy i 2 år og kørt den som var det dens sidste dage, men den holder intet er knækket på den.
Og ja hvis du er thansen medarbejder hvor arbejder du så?
For så tror jeg da nok lige jeg skal have fat i AKN for sådan en idiot kan vi ikke bruge i en virksomhed hvor vi bliver større og større, ved ikke med din butik, men min lever af god kundeservice og altid tilfredse kunder.
1 sur kunde giver 10 dårlige tilbage meldinger
5 glade kunder giver 2 gode tilbage meldinger
Det er da alment kendt både indenfor og vist også udenfor murene, at det er OPA, og når det er med scootere RFB og JAR, som skriver disse “dumme” svar og indlæg her på nettet. Der er dog selvfølgelig en (stakkels) butiks ansat en gang imellem, som ikke lige har gennemlæst medarbejderhåndbogen omkring tavshedspligt og diskretion, der skriver et svar eller indlæg en gang imellem. Det er vist tilfældet her med “Kim Biffan”.
hey Kim Biffan
du skriver:
1 sur kunde giver 10 dårlige tilbage meldinger
5 glade kunder giver 2 gode tilbage meldinger
det glæder vidst for mange virksomheder men læste faktisk at t-hansen er en af de virksomheder som er blevet taget i at oprette falske gode anmeldelser af sig selv på feks http://www.trustpilot.dk
så mon ikke det er omvendt ved t-hansen at 1 sur kunde anmeldelse giver 10 positive anmeldelser fra de ansatte
Hej Har lige købt to stk E-buddy ved Thansen.
Den ene køre problem frit men den anden har nogle vanskeligheder, hvad gør man så ?
Ringer til Thansen og for denne gode service. Kom med dyret og der er selvfølgelig en scootor du låner mens vi laver din.
Det er sgu da service !!!!!!
Butikken ligger i Thisted
@Michael S Nielsen
Hvor lang er rækkevidden på din(e) scooter(e) når de er fuldt opladede? Hvilket problem har der været med din ene?
Har selv lige købt en “ny” e-buddy hos Thansen. Den havde kørt 108 km da jeg hentede den. Fik nedslag på 500,-, så jeg er godt tilfreds.
Min e-buddy har en rækkevidde på 10-15 km/opladning. Jeg ved at batteriets kapacitet (og derved rækkevidden) øges til max over ca. 20 opladninger. Har dog svært ved at tror at rækkevidden kommer op på de forventede 30-35 km/opladning. Har snakket og aftalt med Thansen at jeg lige giver batterierne en chance og ser hvordan det udvikler sig over de kommende opladninger.