Fra: Michael
Emne: Jeg kan kun le.
Besked: Man får hvad man betaler for. Hvordan kan folk forvente at ekspedienterne i thansen ved alt, det er ufaglært arbejde og prisen er helt klart også derefter. Forventer i også at kassedamen i bilka, kender tilberedningen på alle deres madvarer?.. Det værste er, at folk der brokker sig over de har fået forkerte ting, er folk der faktisk ikke selv ved hvad de skal have og tror at der står mekaniker bag disken i thansen. Så pis dog på værksted og betal prisen.
Hej Michael
Nu tror jeg heller ikke at der er nogen herinde, som forventer at en knægt på 16 år ved alt om varerne i butikken.
Men som jeg ser det så er problemet ikke at thansen så ikke vil tage sig at det når de har rådgivet en forkert.
Anonymous.. det bliver du nød til at forklare nærmere!???
for det er da rigtigt det michael siger!
Og har man fået noget forkert så kan det NEMT byttes igen 🙂
Nu er jeg 16 år og arbejder ved T-Hansen. Jeg kunne aldrig drømme om at forklare en kunde noget som helst, om en vare jeg ikke ved noget om, da falsk info er fyringsgrundlag. Vi har aldrig modtaget noget viden om varene i butikken, men får det at vide af andre, eller spørger de andre ekspedienter.
Ja man kan kun grine af folk der køber billigt
ALLE deres ting ER LAVET I kina taiwan som vare der kun må sælges under navnet (only domistik) Altså kun salg til eget land
Det siger lidt om deres kval
mange andre firmaer får også lavet deres ting i kina og taiwan
Men det er i den rigtige enden af fabriks området i kunne jo kontakte thansen og spørge om i må se de foto de har fra deres første rejse derned
OG TRO mig i bliver stødt folk går i alu og stål spåner ved drejebæbke INGEN sikkerhed noget sted osv og ja jeg har selv set dem
i 1995 hos dengang JKS der blev opkøbt af thansen