Fra: Niels
Emne: T.Hansen snyder igen – Frank Neumann
Ja så har Thansen snydt endnu en kunde…
De står overhovedet ikke ved hvad de siger i personalehåndbogen og så hvordan de gør i virkligheden….
http://ekstrabladet.dk/kup/forbrug/article1064968.ece
Længere fra sandheden kommer man ikke – “T. Hansen = Løgn og Latin”
Godt at vi har Vagthundene og magasinerne til at tage action på sådanne sager…
Snydt? hun har da fået sine penge…
Vil da også godt påpege at der i artiklen står at hun allerede FØR ekstrabladet har taget fat i thansen har fået pengene tilbage?????????
Men som de skriver i personalehåndbogen så kommer service i første række….
Det kan jeg ikke lige se er sket her….
Hvorfor fik hun ikke pengene med det samme ?
Thansen kom jo til at betale under alle omstændigheder…
Hvorfor ikke gøre det først, som sidst… så havde de jo haft en glad kunde og fået noget god omtale istedet for det her !!!
“Hvorfor ikke gøre det først, som sidst… så havde de jo haft en glad kunde og fået noget god omtale istedet for det her”
Thansen er en virksomhed som skider på konge og fædreland. Deres opgave er at få penge ud af folk for ubrugeligt pis som de siger er det bedste kram i hele verden.
HVIS din var går i stykker (som den gør) er det stort set umuligt at overbevise dem om at det ikke er din egen skyld. De er så firkantede og de vil skide på god eller dårlig omtale og kundeservice. De vil bare ha penge..
Nåja og det med “VI yder 14 dages returret i butikkerne. Det er ikke noget vi skal det er noget vi gør som en ekstra service”. Som der står på et lille stykke lamineret papir overalt ved disken er noget pis. Så de kan ikke sige at de ikke vil tage noget tilbage fordi de VÆLGER ikke at gøre det. De skilter med de gør det så SKAL DE gøre det. De kan ikke bare sige det er “op til sælgeren”
is there anyone interested in LED grow light?