bare et kik på denne side for første gang

Fra: René

Emne: bare et kik på denne side for første gang

Besked: Undskyld mange gange men jeg syntes godt nok nogle af jer der skriver på denne side er nogle brokke hoveder. Jeg har handlet meget hos T. hansen gennem de sidste fem år, bla. alufælge, dæk, diverse biludstyr, nytårskrudt, osv. jeg har sgu ikke haft noget at klage over. Jeg har altid fået en god behandling, og har aldrig haft problemer med at returnere varer og få penge tilbage. Selvfølelig kan der opstå fejl på varer og det kan ske uanset hvor man handler, det er jo producenten der er ansvarlig for dette. Jeg havde købt en scooter kymco super 8 hos scoot.dk, tre måneder gammel pris Kr 11500. Jeg havde den et år så brændte motoren fuldstændig af, jeg havde tjekket olie osv, men den skulle have været til service for cirka 700km siden da det skete, så der var ingen garanti der dækkede den sagde forhandleren. Og det er jo min fejl da jeg ikke havde været til service med den, også selv om jeg er sikker på det var sket alligevel. Det får ikke mig til at oprette en hjemmeside der hedder jeg hader scoot.dk. Jeg syntes sgu det er lidt tante agtigt når man læser nogle af de kommentarer der står på denne side. Der er selvfølelig også nogle jeg godt kan forstå hvis det de skriver er hele sandheden, for der er jo tit folk fordrjer sandheden til deres egen foredel. Og så igen man får de ting man køber hos T. hansen billig og god pris det hænger jo også sammen hvad man kan forvente af kvaliteten jeg vil ihvertfald fortsætte ufortrødent at handle hos T. hansen hilsen en tilfreds t. hansen kunde.

6 Responses to “bare et kik på denne side for første gang”

  1. jojo siger:

    hey rené det er da godt at du kun har haft gode oplevelser……
    jeg tror da også at mange har gode oplevelser hos t-hansen……

    men man skal jo heller ikke være blind for at der er mange som har dårlige oplevelser og at der er mange personer som t-hansen blot skider på….. og jo t-hansen er da billige på mange af deres produkter men f.eks. motorolie er dyrt hos dem i forhold til mange andre steder….

    du nænver at det er producenten som har ansvaret og det er det jo også på en måde men det er jo først og fremmest t-hansen da det er dem som sælger produkterne…. som slutkunde er det jo t-hansen man skal klage til og ikke producenten…
    sælger t-hansen noget lort så må de stå til ansvar for det overfor deres kunder og så må deres producent efterfølgende stå til ansvar overfor t-hansen….

    der sidder jo en indkøber hos t-hansen som har købt noget lort hjem til butikkerne som f.eks. disse 8000kr fælge…
    http://ekstrabladet.dk/kup/forbrug/article1144886.ece#ixzz0zXJnpaDx

    eller deres scootere

    http://programmer-dyn.tv2.dk/basta/article.php/id-8099507:scooter-p%C3%A5-afveje.html

    derudover syntes jeg at folk herinde skriver meget om hvor dårlig behandlet de bliver i butikkerne af medarbejderne…. og at give en god kundeservice….. kræver altså ikke meget ekstra af de ansatte……

  2. René siger:

    Hej. Jojo ja selvfølelig er det thansen der skal stå til ansvar over for kunderne, det ville jo være noget være rod hvis man selv skulle ringe til producenterne hver gang der var en fejl på en vare. Selvfølelig er det også thansen der skal skrue bissen på over for producenten, hvis der gentagende gange er fejl på det samme produkt. (hvad de sandsynligvis nok også gør) og jeg kan da godt se linket fra 2007. med en der har købt en ny scooter som der er problemer med fra start, den bliver repareret syv gange. Det er sgu ikke i orden, der burde kunden havde fået en ny eller pengene tilbage efter de første to til tre reparationer Men mon ikke de har taget ved lære af den dårlige omtale de fik i basta, det er jo tre år siden. Med hensyn til alufælge har jeg selv købt to sæt hos thansen et til vinter, og et til sommer, de er nu tre år gamle og fejler ingen ting. (ikke andet at konen har ramt kantstenen et par gange og det har medført lidt ridser i kanten) men jeg ville da også være utilfreds hvis jeg havde købt et sæt alu til 8000, og de efter et par måneder begyndte at skalle af. i sådan tilfælde vil jeg også syntes man burde tage varen tilbage, og returnere kundens penge og kontakte producenten, og gøre opmærksom på problemet. God kundeservice det er selvfølelig alfa omega. Hvis der er mange der syntes der er dårlig kundeservice og det falder thansen for øre, burde man måske fra thansens side tjekke op på dette, og muligvis ansætte et par folk der kan køre på nogle anonyme kontrol besøg i butikkerne som kunde, og på den måde tjekke op på om kundeservice er i top eller om der skal gøres noget. Selvfølelig er det noget der koster penge men jeg tror de er givet rigtigt godt ud, tilfredse kunder og god omtale sælger.

  3. Kim RieneckJeg siger:

    Hejsa med jer

    Jeg købt en scoorter hos T Hansen i Viborg den 29/3 2010.

    Jeg har aldrig haft problem med min og den har en rigtig motor og har kørt 9000 km og har overholdt de service vi skal har.

    Den stater hver gang og den har alarm i sig, jeg har lige haft bag dæk problem på grund af det kolde vejr.

    I dag kørt jeg så over til den og der fik jeg et nyt dæk og fælge på den, det var rigtig god behandling jeg har fået af dem.

    Jeg har også lånt en scoorter af dem gratis uden at betale for det det kan man kalde service.

  4. scootergrisen siger:

    Hej René
    Har du stadig den Kymco Super 8 ?
    Jeg har selv en Kymco Super 8 og ved en del om den så måske kan jeg hjælpe dig hvis du da ikke har solgt den.

  5. René siger:

    Hej “scootergrisen” Jeg har solgt den da jeg fik at vide at reparationen ville koste cirka Kr.5000. Så meget ville jeg ikke ofre da salgs værdien cirka ligger omkring Kr.6000. Det var inde ved krumtappen der var sket noget, jeg fik den undersøgt først hos scootercity og der efter hos forhandleren hvor jeg købte den. Så jeg skød den af for en tusse til reservedele.

  6. Unknown siger:

    Thansen gør brug af mystery shoppers, men de kan da umuligt fange det hele!

Leave a Reply