kvalitet, som folk mener ved Thansen

februar 1st, 2017

Fra: Oleg

Emne: kvalitet, som folk mener ved Thansen

Besked: Deres scootere… Det fortjener fandme en kategori for sig selv!! Ih guder jeg har haft et helvedes bøvl med det lort. Det er det værste bras der kan “køre” på 2 hjul. Folk vælter ind ad en kant for at få deres scooter repareret. Vi arrangerer tid til reparation for tyvende gang, og mekanikeren bliver ved med at sige at fejlen er enten selvforskyldt eller noget lignende som ikke dækkes af reklamationsretten. Han er jo ligeglad, det er mig der står med de sure utilfredse kunder, der kommer for sent på arbejde og hvad ved jeg, fordi deres scooter ikke kan starte. Batterier der dør, tyverialarmer der tapper alt strøm og alligevel ikke virker, bremser der bliver slidt for hurtigt. Det gør ens arbejdsdag ufatteligt hård. Især psykisk, når man skal høre på folk hver dag. Det værste er jo man ikke kan gøre noget for dem. Det tillader de højere magter jo ikke. Jeg vil sgu gerne give dem alle pengene tilbage eller en ny scooter, et tilgodebev
is, eller hvad det nu måtte være. Jeg føler sgu da med de kunder der har brugt meget tid og mange penge på det Kina krejl. Men det må man tage med. Der var ikke fast mekaniker så jeg skulle booke tider, så kom der en mekaniker fra middelfart for at lave det. Han havde tid til det han havde tid til, og sådan var det. Han kom et par gange om ugen.

kvalitet?

januar 22nd, 2017

Fra: oleg

Emne: kvalitet?

Besked: Fandt en rigtig god beskrivelse af Thansen kvalitet

Deres scootere… Det fortjener fandme en kategori for sig selv!! Ih guder jeg har haft et helvedes bøvl med det lort. Det er det værste bras der kan “køre” på 2 hjul. Folk vælter ind ad en kant for at få deres scooter repareret. Vi arrangerer tid til reparation for tyvende gang, og mekanikeren bliver ved med at sige at fejlen er enten selvforskyldt eller noget lignende som ikke dækkes af reklamationsretten. Han er jo ligeglad, det er mig der står med de sure utilfredse kunder, der kommer for sent på arbejde og hvad ved jeg, fordi deres scooter ikke kan starte. Batterier der dør, tyverialarmer der tapper alt strøm og alligevel ikke virker, bremser der bliver slidt for hurtigt. Det gør ens arbejdsdag ufatteligt hård. Især psykisk, når man skal høre på folk hver dag. Det værste er jo man ikke kan gøre noget for dem. Det tillader de højere magter jo ikke. Jeg vil sgu gerne give dem alle pengene tilbage eller en ny scooter, et tilgodebev
is, eller hvad det nu måtte være. Jeg føler sgu da med de kunder der har brugt meget tid og mange penge på det Kina krejl. Men det må man tage med. Der var ikke fast mekaniker så jeg skulle booke tider, så kom der en mekaniker fra middelfart for at lave det. Han havde tid til det han havde tid til, og sådan var det. Han kom et par gange om ugen.

Kvalitet ved Thansen, døm selv

januar 4th, 2017

Fra: Ole

Emne: Kvalitet ved Thansen, døm selv

Besked: Døm selv om kvalitet ved Thansen

Besked: Emne: Thansen’s dårlig kvalitet

Besked: scooter byttet 2 gange = 3 forskellige= penge retur

Støvler byttet 2 gange= har jeg endnu, men er utætte for vand, bliver mere våde inden i end uden på.

Jakke byttet 3 gange= har jeg endnu

Læder handsker gået i syninger,= har jeg endnu

Trådløs head set virker ikke = penge retur.

Hjelm i stykker ved hage rem (LÅS) har jeg endnu

Kæde lås byttet 2 gange har jeg endnu

Så kvalitet er det ikke, ved Thansen

T-Hansen i endnu en fyrværkeri sag

januar 1st, 2017

Fra: P. KBH

Emne: T-Hansen i endnu en fyrværkeri sag

Besked: T-Hansen firmaet LCH Fireworks er igen igen involveret fyrværkeri skandale og t-Hansen direktøren Bent Jensen er igen igen ude og forsøge af fraskrive sig ansvaret… det er useriøst http://ekstrabladet.dk/112/farligt-kasseret-fyrvaerkeri-i-omloeb-det-skal-du-holde-dig-fra/6471149

Thansen Nakskov

december 29th, 2016

Fra: Lea Caspersen

Emne: Thansen Nakskov

Besked: Min flinke svigersøn har i dag forbi deres lokale forretning, Nakskov, og da mekanikeren som arbejder på skift mellem de forskellige værksteder (se nedenfor) ikke havde nogen opgaver i den butik han skulle være i dag (Maribo) tog han ud til mig og kiggede på sagen.
Han mente meget bestemt, at det var en fejl pga. for meget gas ved start og brug af karburator-sprit som skulle være unødvendigt selv i frostvejr. Så nu har han skiftet tændrøret og nu kører indtil videre fint.
Som jeg nævnte i mit oprindelige indlæg, så har den faktisk kørt uden større problemer i ca. 2 år fra den blev købt, så det har åbenbart været et tilfælde af “fejlbetjening fra kundens side”. Men han havde endnu ikke hørt om tilsvarende problemer hos andre kunder, men ville da lige tjekke med sin chef og kolleger.

Mekaniker på skift: Tilsyneladende har man hos Thansen på Lolland, Falster og muligvis Sydsjælland ikke så mange reparationer og service-eftersyn at det kan forsvares at have en mekaniker fast stationeret hele ugen i hver af deres tre butikker på Lolland og Falster.
Men så vil jeg helt klart sige, at når nu den lokale/regionale mekaniker åbenbart ikke havde mange opgaver i dag, så er det da glimrende service at han gider køre og kigge på sagen.

Men at Thansen ikke har solgt noget der virker, den må du længere ud på landet med. Jeg kender flere som bl.a. har købt cykler, reservedele til deres bil og andre ting hos Thansen, og her har der generelt ikke været nævneværdige problemer. Og min søn har tidligere skulle bruge reservedele til sin bil, kobling og udrykkerleje, som han ellers pga. prisen ville bestille fra England, men en forespørgsel hos Thansens kundeservice i Middelfart pr. mail og fik et tilbud som samlet set var billigere når leveringsomkostninger regnes fra.

Fyrværkeri

december 16th, 2016

Fra: Oleg

Emne: Fyrværkeri

Besked: Tja så er Thansen, igen på div. Forsider igen, med svindel med deres fyrværkeri, utroligt de får lov at blive ved!

LUK THANSEN!

december 8th, 2016

Fra: LUK THANSEN!

Emne: LUK THANSEN!

Besked: LUUUUUK T HANSEEEEEN! VI ER MANGE SOM ER IMOOOOOOD!

Døm selv om kvalitet ved Thansen

december 3rd, 2016

Fra: Oleg

Emne: Døm selv om kvalitet ved Thansen

Besked: Emne: Thansen’s dårlig kvalitet

Besked: scooter byttet 2 gange = 3 forskellige= penge retur

Støvler byttet 2 gange= har jeg endnu, men er utætte for vand, bliver mere våde inden i end uden på.

Jakke byttet 3 gange= har jeg endnu

Læder handsker gået i syninger,= har jeg endnu

Trådløs head set virker ikke = penge retur.

Hjelm i stykker ved hage rem (LÅS) har jeg endnu

Kæde lås byttet 2 gange har jeg endnu

Så kvalitet er det ikke, ved Thansen

Samme problem 3 gange i træk

november 21st, 2016

Fra: Lea Caspersen

Emne: Samme problem 3 gange i træk

Besked: Jeg har en ca 2 år gammel VGA Explora, som indtil eftersyn 4 i August i år kørte fint. Men her efter begyndte et problem som har gentaget sig flere gange: Den nægter simpelthen at starte, uagtet at jeg følger de råd og den vejledning man har givet mig til punkt og prikke.
Senest begyndte den igen med samme problem, i går 20/11-2016, efter at have været på værksted så sent som Onsdag i sidste uge (16/11-2016).
I alle tre tilfælde har der gået op mod 1,5 uge før værkstedet havde tid. Men når deres mekaniker åbenbart kun er på værkstedet en gang om ugen, Onsdag, så er der meget travlt.

Det skal lige bemærkes, at når jeg så ringer til deres kundeservice er flink, forstående og sympatisk; så den ros skal de dog have.

Til Egon B.

november 8th, 2016

Fra: Oleg

Emne: Til Egon B.

Besked: Har heldigvis aldrig været ansat ved Thansen.
Skriver kun for at advarer andre mod Thansen dårlige kvalitet.