Fra: Egon B.
Emne: Din reaktion på mit indlæg.
Besked: Man får den tanke at du måske engang har fået et los i røven af T hansen.
T Hansen er en udmærket forretning, de har denne gang jogget i det, og det er det, så spar mig for dine ytringer
Fra: Egon B.
Emne: Din reaktion på mit indlæg.
Besked: Man får den tanke at du måske engang har fået et los i røven af T hansen.
T Hansen er en udmærket forretning, de har denne gang jogget i det, og det er det, så spar mig for dine ytringer
Fra: Oleg
Emne: Thansen’s dårlig kvalitet
Besked: scooter byttet 2 gange = 3 forskellige= penge retur
Støvler byttet 2 gange= har jeg endnu, men er utætte for vand, bliver mere våde inden i end uden på.
Jakke byttet 3 gange= har jeg endnu
Læder handsker gået i syninger,= har jeg endnu
Trådløs head set virker ikke = penge retur.
Hjelm i stykker ved hage rem (LÅS) har jeg endnu
Kæde lås byttet 2 gange har jeg endnu
Så kvalitet er det ikke, ved Thansen
Fra: Karsten Sørensen
Emne: Reklamationsbehandling
Besked: Bestiller en pakning til 30 kr. online, for ikke at skulle forbi en butik af flere årsager, modtager så pakningen som er revet i to stykker. Ifølge deres såkaldte kundeservice skal jeg så ind til en butik, så de kan se den defekte vare for at ombytte den. Så for de 30 kr. skal jeg så til nærmeste butik… Det var lige præcis derfor jeg bestilte online…
Fra: Oleg
Emne: Behandling af kunder ved Thansen
Besked: Jeg var inde i Thansen her for ca. 2 uger siden, den der ligger i Valby ud til Gl. Køge landevej.
Her overvære jeg en chokerende oplevelse som kunde:
En kunde spørger en ekspedient om en varer. Her bliver hun fuldstændig latterliggjort af ekspedienten. Kunden siger, den behandling vil hun ikke finde sig i og vælger at gå. Ekspedienten siger, hvad! jeg er syg og forkølet, og slå ud med armene. De andre ekspedienter står og griner. Hvor kunden siger, så er det nok bedre at blive hjemme, hvis man ikke kan tale ordentlig eller ha’ et skilt på, hvor der står han er syg.
Jeg må indrømme, efter denne behandling af en kunde, vil jeg aldrig sætte mine ben i denne forretning.
Måske en god ide, at give ekspedienterne et kursus, der handler om kundepleje!!!!
Fra: Oleg
Emne: Hvordan Thansen behandler kunder
Besked: Set på Trustpilot men skal nok blive slettet.
“Jeg var inde i Thansen her for ca. 2 uger siden, den der ligger i Valby ud til Gl. Køge landevej.
Her overvære jeg en chokerende oplevelse som kunde:
En kunde spørger en ekspedient om en varer. Her bliver hun fuldstændig latterliggjort af ekspedienten. Kunden siger, den behandling vil hun ikke finde sig i og vælger at gå. Ekspedienten siger, hvad! jeg er syg og forkølet, og slå ud med armene. De andre ekspedienter står og griner. Hvor kunden siger, så er det nok bedre at blive hjemme, hvis man ikke kan tale ordentlig eller ha’ et skilt på, hvor der står han er syg.
Jeg må indrømme, efter denne behandling af en kunde, vil jeg aldrig sætte mine ben i denne forretning.
Måske en god ide, at give ekspedienterne et kursus, der handler om kundepleje!!!! ”
Fra: Oleg
Emne: Kvalitet ved Thansen, eller hvad
Besked: Besked: scooter byttet 2 gange = 3 forskellige= penge retur
Støvler byttet 2 gange= har jeg endnu, men er utætte for vand, bliver mere våde inden i end uden på.
Jakke byttet 3 gange= har jeg endnu
Læder handsker gået i syninger,= har jeg endnu
Trådløs head set virker ikke = penge retur.
Hjelm i stykker ved hage rem (LÅS) har jeg endnu
Kæde lås byttet 2 gange har jeg endnu
Så kvalitet er det ikke, ved Thansen
Fra: Oleg
Emne: Thansen – Trustpilot
Besked: Lur mig dette opslag bliver slettet igen af Thansen
Citat fra Trustpilot
Jeg har købt en VGA Explora 4-takt 30 km/t den 23/12-2015. Den blev indleveret til T-hansen i Maribo, fordi at gaskablet var røget af eller knækket samt at hængselene på topboksen var knækket, og dette var booket til den 14/9-2016. Jeg blev ringet op hen på eftermiddagen og får at vide at min scooter er færdig og at de har skiftet topboksen men at jeg selv skal betale for gaskablet og for arbejdet med dette for fordi jeg ikke har været til service. Jeg fortæller dem at det er noget være sludder, og det atter jeg at klage over, der bliver så sagt til mig at jeg ville blive ringet op lidt senere for han skulle lige snakke med en “anden” hvem det ved jeg ikke , men ca. 10 min. after bliver jeg ringet op igen og der bliver sagt at det med gaskablet er ok nu, men nu!! skal jeg selv betale for topboksen og arbejde med denne?? for nu har man fundet nogle ridser på siden af den og det er fordi at jeg har kørt ind i en mur og derfor selv har ødelagt den ( jeg vil tro at hvis m
an kørte ind i en mur med topboksen så ville den nok blive revet af). Jeg siger at det ikke , fordi det første hængsel gik itu allerede efter ca. 3 mdr. og det er ikke sket ved at køre ind i en mur. Men når det andet hængsel så går itu for ca. 2 uger siden fortæller jeg det først til min mand, han spurgte hvorfor jeg ikke havde fortalt ham det nået før men det var pga. at jeg ikke troede at der var reklamationsret på topboksen da den var så billig. Da min mand så er nede for at hente min scooter hjem, spørg han så til hvorfor de sådan har skiftet mening, så fik han besked på at hvis jeg var utilfreds så kunne vi bare mødes i retten!! og at jeg ikke skulle komme ned i butikken mere med min scooter på reklamation, for som de så det var jeg jo selv skyld i at kablet gik itu eller var røget af og jeg havde selv ødelagt topboksen “men denne gang var den sidste gang de så igennem fingerne med “. Hvad det så skal betyde??
Jeg og min mand har altid været glad for at handle hos T-hansen , men det bliver nok svært at have tidlig til jeres afdeling i Maribo og til T-hansen i helhed, når man føler sig forsøgt ført bag lyset samt at man bliver beskyldt for at lyver, det gjorde mig ked af det.
med venlig hilsen
Audrone Christiansen.
Ps.( Jeg ville ikke tilkøbe en af T-hansen´s servicepakker da de er alt for dyre, hvis man regner på det så kommer det “næsten” til at koste det samme som en ny scooter hvis man tog den store pakke, de fortalte mig i forretningen at garantien KUN gælder hvis jeg tilkøbte denne , men hos forburgerombudsmanden mener man nået andet, der har man ifølge købeloven 2 års reklamationsret.) vist slut
Fra: Oleg
Emne: Kvalitet ved Thansen eller hvad
Besked: scooter byttet 2 gange = 3 forskellige= penge retur
Støvler byttet 2 gange= har jeg endnu, men er utætte for vand, bliver mere våde inden i end uden på.
Jakke byttet 3 gange= har jeg endnu
Læder handsker gået i syninger,= har jeg endnu
Trådløs head set virker ikke = penge retur.
Hjelm i stykker ved hage rem (LÅS) har jeg endnu
Kæde lås byttet 2 gange har jeg endnu
Så kvalitet er det ikke, ved Thansen
Fra: Olag
Emne: Dum
Besked: Ole henskouw dum dum mdget dum
Fra: Oleg
Emne: Trustpilot
Besked: thansen.dk
Årsag til rapportering
Der findes intet registreret om denne person i henhold til referencenummeret.
Smart af Thansen, at skrive sådan på Trustpilot, men det er jo også en måde at holde dårlig kritik væk, fra Trustpilot. Thansen det ville klæde jer at forholde jer til kritikken