kvalitet ved Thansen, ja døm selv?

august 1st, 2016

Fra: oleg

Emne: kvalitet ved Thansen, ja døm selv?

Besked: Thansen kvalitet eller mangel på samme

scooter byttet 2 gange = 3 forskellige= penge retur

Støvler byttet 2 gange= har jeg endnu, men er utætte for vand, bliver mere våde inden i end uden på.

Jakke byttet 3 gange= har jeg endnu

Læder handsker gået i syninger,= har jeg endnu

Trådløs head set virker ikke = penge retur.

Hjelm i stykker ved hage rem (LÅS) har jeg endnu

Kæde lås byttet 1 gang har jeg endnu

Så kvalitet er det ikke, ved Thansen

Sviner kunderne

juli 25th, 2016

Fra: Steffen

Emne: Sviner kunderne

Besked: Se hvordan kunderne svines

http://www.bt.dk/danmark/lasse-fik-vanvittigt-klage-svar-fra-t.-hansen-kaeresten-blev-svinet-til-og-han-ble

Oleg

juli 16th, 2016

Fra: Hamselv

Emne: Oleg

Besked: Oleg, olav, ole henskouw, samme idiot som blot ødelægger siden her med at være useriøs. Samtlige dårlige oplevelser stammer fra tumpen, fy dig et liv

Kvalitet ved Thansen

juli 9th, 2016

Fra: Oleg

Emne: Kvalitet ved Thansen

Besked: kvalitet ved Thansen

Besked: Scooter byttet 2 gange = 3 forskellige= penge retur

Støvler byttet 2 gange= har jeg endnu, men er utætte for vand, bliver mere våde inden i end uden på.

Jakke byttet 3 gange= har jeg endnu

Læder handsker gået i syninger,= har jeg endnu

Trådløs head set virker ikke = penge retur.

Hjelm i stykker ved hage rem (LÅS) har jeg endnu

Kæde lås byttet 1 gang har jeg endnu

Så kvalitet er det ikke, ved Thansen

test

juli 5th, 2016

Fra: Atm2

Emne: test

Besked: test2

Test

juli 5th, 2016

Fra: ATM

Emne: Test

Besked: Test

Svindel

juni 26th, 2016

Fra: Oleg

Emne: Svindel

Besked: Firmaer, der betaler til Trustpilot, får en betydelig bedre score end dem, der ikke betaler. Set på DR.

Sletning af fejlbehæftet indlæg

juni 23rd, 2016

Fra: Ole Høj

Emne: Sletning af fejlbehæftet indlæg

Besked: Er der nogen, der ved, hvordan jeg får slettet mit ene indlæg, der er behæftet med fejl.
Det gik til på den måde, at jeg skrev på en gl mobiltlf uden briller og med lille tastatur, og her forekom det mig at teksten forsvandt en enkelt gang under skrivningen. Jeg skrev derfor stort set den samme tekst igen, men resultatet blev, at begge tekster endte med at blive offentliggjort. Det var jo noget værre rod, så jeg valgte derfor at tage briller på og skrive en helt ny tekst under overskriften “omtryk”. Den har jeg tænkt skulle blive stående.
Til orientering skal oplyses, at nævnte mobiltlf ikke er købt i Thansen og at jeg allerede derfor ikke kan hade dem for det.

Ingen problemer

juni 22nd, 2016

Fra: Ole Høj

Emne: Ingen problemer

Besked: Omtryk:

Jeg er lidt overrasket over, at nogen overhovedet kan mobillisere et had til Thansen eller for så vidt til andre butikskæder eller forretningsdrivende. Hvorfor overhovedet spilde energi på at hade. når valgmulighederne også er at elske eller at være ligeglad. Efter min opfattelse kan det overhovedet ikke betale sig at blive ophidset over nogetsomhelst, desuden tænker man mere klart og handler mere rationelt, når man ikke samtidig binder energi på at hade og tænke negativt.
Jeg handler af og til hos Thansen, og jeg er aldrig stødt på problemer, som ikke har kunnet finde en løsning i en positiv snak over disken.
Nogen synes at glemme, at pris og kvalitet ofte hænger sammen, forstået på den måde, at køber du eksempelvis billige autoreservedele hos Thansen, så må du være forberedt på, at de evt ikke holder så godt som de noget dyrere originale dele fra forhandlerne. Man kan også være heldig, og det han jeg hidtil været, så jeg køber stadig gerne mine reservedele hos Thansen
De kan træffes telefonisk til langt ud på aftenen, og de er altid flinke og hjælpsomme.
Iøvrigt ser jeg, at en del af klagerne kører på, at der mangler krudt i heksehylene og andet nytårsfyrværkeri, men det synes jeg er fint, for så er vi da fri for al den ekstra larm:)
Måske burde nogen overveje at elske i stedet for at hade!

Ingen problemer

juni 22nd, 2016

Fra: Ole Høj

Emne: Ingen problemer

Besked: Jeg forstår ikke, hvordan nogen kan mobilisere et had til Thansen eller andre butikskæder, der naturligt søger at overleve gennem en balancegang mellem gevinstmaximering på den ene side og service, pris og kvalitet på den anden.
Thansen er især kendt for sine autoreservedele, der med få undtagelser er lige så gode som tilsvarende reservedele hos forhandlerne – men meget billigere. Efter at private ikke længere kan købe uor

Jeg er lidt overrasket over, at nogen overhovedet kan mobillisere et had til Thansen eller for så vidt til andre butikskæder eller forretningsdrivende. Hvorfor overhovedet spilde energi på at hade. når valgmulighederne også er at elske eller at være ligeglad. Efter min opfattelse kan det overhovedet ikke betale sig at blive ophidset over nogetsomhelst, desuden tænker man mere klart og handler mere rationelt, når man ikke samtidig binder energi på at hade og tænke negativt.
Jeg handler af og til hos Thansen, og jeg er aldrig stødt på problemer, som ikke har kunnet finde en løsning i en positiv snak over disken.
Nogen synes at glemme, at pris og kvalitet ofte hænger sammen, forstået på den måde, at køber du eksempelvis billige autoreservedele hos Thansen, så må du være forberedt på, at de evt ikke holder så godt som de noget dyrere originale dele fra forhandlerne. Man kan også være heldig, og det han jeg hidtil været, så jeg køber stadig gerne mine reservedele hos Thansen
De kan træffes telefonisk til langt ud på aftenen, og de er altid flinke og hjælpsomme.
Så hvorfor hade, når man meget lettere kan elske!