Fra: Judith Hansen
Emne: bremseklodser
Besked: Asger har jeg
talt med hos T.Hansen. Han er
ligeså uforskammet, som de er
på Silkeborgvej i Århus. Man
kan ikke få sine penge tilbage,
selvom det er butikken, der har
udleveret noget forkert.
Det er virkelig dårlig service.
Jeg ved godt, at jeg har smidt
kvitteringen væk, men på kassen
med bremseklodser stod der
T.Hansen trykt og i original
pakning, så er det jo ikke noget
jeg vil pådutte dem.
Hvordan kan man få T.Hansen ind
i det program i TV, hvor firmaet
skal komme og forklare sig. Der
er jo sager nok,ser det ud til
på denne hadeside – så hvorfor
ikke gøre noget ved det?
Er der en,der er god til dette?
Hilsen J. Hansen
Hej Judith
Jeg er ikke god til sådan noget med at klage, men man kan måske skrive til
TV2s program Basta
http://programmer.tv2.dk/basta/tips/?menu
Eller DR1
http://www.dr.dk/DR1/kontant/Klag+din+sag.htm
Men jeg ved ikke om man kan gøre mere, du kender vel ikke en som er god til at klage ?
Man kunne måske skrive til webmasteren af hjemmesiden på webmaster@jeghaderthansen.dk ?
Hej Judith
Jeg har faktisk sendt en klage ind til Basta ang. de fælge jeg har købt, men de har desværre ikke vendt tilbage ang. dette.
Jeg synes bestemt også T-hansen trænger til at få “næsen stukket i lorten” billedligt talt, for de kan simpelthen ikke være det her bekendt overfor deres kunder.
Venlig hilsen
Sandie
Kære Judith du får nok aldrig fornøjelsen af at de Bent Jensen i noget program, for idioten er for højrøvet til at vil medvirke i noget der kan være med til at afsløre ham, de ville ha rigtig godt af at komme en tur på forsiden,
mvh A. jensen en tidligere medarbejde i omtalte skodkoncern
Det er dælme ikke mange butikker hvor du får pengene tilbage uden kvittering eller bon!
Nej det er korrekt, men når der står Thansen på kassen og når Judith har talt med dem flere gange omkring problemet.
Det er jo kundeservice, som der er mangle på i den butik.
Det er Thansen som har solgt Judith en forkert varer og derfor er det deres ansvar at rette fejlen.
Det er da ikke thansens ansvar at bytte varen når du har smidt kvitterinen væk. varen kan jo være 3 år gammel, og det er dit ansvar at checke varen inden du forlader butikken. Thansen yder 14 dages returret som service ikke fordi de skal…
Til: “…” – October 14th, 2009 at 11:12 pm:
du kommer åbenbart med åndsvage bemærkninger til alle indlæg herinde.
Hvis du havde gjort dig selv den tjeneste at læse Judith Hansens forrige indlæg, så ville du forstå sagen bedre.
hvis du derudover havde læst nogle af de andre indlæg, så ja, thansen giver 14 dages returret, men ofte kan folk ikke få pengene tilbage eller thansen kan/vil ikke bytte den forkerte vare til den rigtige.
det er et rigtig møg firma og bare fordi du er ansat i den, så behøver du ikke nedgøre andre, det skader kun dig og dine kollegaer i thansen i Aalborg
Jeg har ikke det mindste ondt af dig. Du må sgu gemme kvitteringen hvis du skal have dine varer byttet. Så kan firmaet se hvor og hvornår det er købt og hvad du har betalt.
– Det er ikke engang lov at et firma skal yde nogen form for returret. (IKKE det samme som reklamationsret – 2år)… MEKONOMEN f.eks har returret (mener det er 8 dage) men der SKAL du have kvittering med + de giver beløbet -10% tilbage!
Hvis man kan tale om dårlig kundeservice må de da ligge nummer et lige på det område??
Den er da ikke længere at man bare sørger for at gemme sin kvittering på de ting man køber.. Det er jo lige præsis i Judith Hansens tilfælde det er meget vigtigt den er gemt for at kunne dokumentere sig..
Ang. kundeservice er så en anden sag, men må bare forholde sig til at ALLE forretninger skriver ikke for sjov at kvitteringen skal medbringes!!!
For det andet er de fleste kunder sgu også ELENDIGE til at handle, mange ved ikke engeng hvilken motor de kører med..
Just my 5cent!!
Undskyld mig, men det er da lige så uforskammet at komme med varer uden en kvittering og kræve dem byttet.
Thansen har 14 dages returret som en SERVICE. Ikke fordi de skal.
Det eneste de kræver til gengæld er en kvittering og ubrudt emballage.
Det skal du jo så sørge for at have. Ikke jordens sværeste opgave.
Har du det skal de såmænd nok bytte dine varer, eller give dig pengene retur. Eller tilgodebevis hvis der er gået mere end 14 dage