Fra: per
Emne: Dårlig service, manglende viden.
Besked: Kopieret tekst fra Trust
Har fået forkerte/manglende varer. Købte vindues viskere til bilen, betalte for 2, kom hjem og havde kun fået den ene, jeg havde en ide om, at når man fik pakken, så er der 2 viskerblade i pakken, som man tydeligt har betalt for. Fik et ubehøvlet svar af ekspedienten, det er ikke første gang. Har tidligere købt dæk til egne fælge, her er dækkende ikke monteret på rette måde, der er altid et mærke, f.eks en gul plet, den indikerer at her er dækket mest i balance, hvis man sætter dækket ud for ventilen. Er selv udlært mekaniker, så jeg ved at det er fakta, ingen af dækkene er monteret på denne måde, hvilket tydeligt er at se, da der er store balance klodser på fælgene, de er godt nok i balance nu, men det er unødvendigt med så store balance klodser, hvis man har forstand på sit arbejde. Dette er i Holbæk afdelingen, hvor der ikke handles mere, de er amatører og taler om noget de ikke ved noget om. Der er nok andre steder, hvor man vil være tilfreds med deres ekspediton og viden.
Nu må jeg komme med en kommentar. Den gule plet indikerer at ca her er det mest i balance men det er sku ikke altid kan jeg så fortælle. Nu har jeg arbejdet med dæk i flere forskellige firmaer og der bliver det kun brugt som indikator. Det kommer sku også an på hvordan din fælg er. En brugt fælg er aldrig i balance, selvom den kun har kørt 100 km. Men ja kan da se du har haft en dårlig oplevelse men forstår simpelthen ikk at du har snakket med den eller de der har monteret din dæk, hvis det var sådan et stort problem.
Om jeg fatter, hvad der får “en udlært mekaniker” til at købe reservedele, dæk, ydelser eller for den sags skyld noget andet i et firma, som alle seriøse amatører efterhånden skyr som pesten… Så beder man s’gu da selv om problemer. De har I N T E T, som bare nogenlunde lever op til kundernes berettgigede krav – end ikke en ordentlig service. Og nu på toppen af det hele svindel med fyrværkeri… At man dog ikke får tvangslukket det firma…!