Fra: Anders
Emne: Ekstrem dårlig service
Besked: Jeg skulle for noget tid siden bruge et nyt batteri til min “AX’er” og da jeg kom hjem med det viste det sig at der ingen strøm var på og det kunne ikke lades. Da jeg kommer ud til butikken i Egå (ved Århus) får jeg at vide at de ikke tager det retur når jeg har pillet hætterne af som sidder på polerne fordi de betragter det som værende brud på embalagen. Selvom om jeg til dagligt sidder med love og bekendtgørelser kunne jeg ikke overbevise ekspedienten om at det var et brud på købeloven og straffeloven, det er simpelt
“plattenslageri” at sælge en ikke funktionsdygtig varer og nægte at tage den retur. Det lykkedes mig efter 1 1/2 time at få mine penge tilbage efter at have nærmest truet og råbt og skreget af personalet. Det gør at JEG hader Thansen!
Hvem laver disse regler, det er da for dumt.
Havdet det været hvilken som helst anden butik, så ville de da kunne se hvor dumt det lyder, det er jo ikke fordi du ikke er tilfreds med købet, varen er blot defektm.
Der burde den/de ansatte ikke tøve et sekundt. Er varen DOA (Dead on arrival) så bør de ibare give dig pengene tilbage med det samme uanset hvad.
Forresten skal man være opmærksom på produktionsdatoen har jeg netop læst. Flere batterier kan ikke holde til at stå i mere end 6 mdr efter produktionsdatoen uden at blive opladet (de mister effekt).
Jeg kunne godt frygte at Thansen har et hav af batterier til at stå i mere end 6 mdr på deres lager. Det var dog mere end info til andre
LOL det indlæg er jo fyldt med løgn. Jeg kan ikke tage stilling til den dårlige service, men personen fortæller at han sidder med love til dagligt og mener så at sagen han referer til er en overtrædelse af straffeloven 😀
En ting er at du muligvis er blevet behandlet dårligt, men derfor behøver du sgu da ikke at lyve i dit indlæg. Henvis meget gerne til en paragraf i straffeloven der er blevet overtrådt 😀 nååååå ikke……..