Fra: Frank Lindggard Larsen
Emne: Elendig kundebetjening
Besked: Jeg så at Thansen havde et godt tilbud på en elcykel, som jeg syntes passede mig i størrelse, pris og med gode Shimano komponenter.
Normalprisen er 15.999, men da det er demomodel, var den på hjemmesiden til salg for 12.999.
Glad troppede jeg i dag op i butikken i Hillerød. Jeg kunne dog kun få lov se på den, ikke prøve den, men for i øvrigt kunne jeg heller ikke købe den, for de solgte ikke democykler (som de ellers har til salg på hjemmesiden), hvor jeg for i øvrigt godt kan købe den samme cykel som click og collect?).
Da jeg udtrykte min dybeste forundring over denne mangel på fornuft, fik jeg 10-15 forskellige og tåbelige bortforklaringer som f.eks. Vi sælger ikke demoer – du får jo ikke garanti på demoer – vi har vist heller ikke nøglen den (den sad på cyklen) vi ved heller ikke hvad der kan være i vejen med den når det er en demo, osv. osv.
Man tror jo næsten det er løgn, at man i dag kan drive virksomhed med sådan en kunde fjendsk politik, så jeg beklager meget at jeg kom til at forstyrre de tre uengagerede fyre, når de nu alligevel ikke havde lyst til at sælge mig en cykel.