Mere snyd og svindel

Fra: Tino

Emne: Mere snyd og svindel

Besked: Ligeledes bringer JP.dk en artikel omkring snyd og falske anmeldelser på nettet.

http://fpn.dk/rettigheder/markedsforing/article1875145.ece

Og netop her på Jeg Hader Thansen.dk kan samme tendens ses.
Ansatte fra Thansen sviner folk her på bloggen til eller andre taler positivt om Thansen uden at opgive deres rigtige navn.

Dette kan altså være falsk reklame som Thansen selv laver her på siden og det er strafbart

6 Responses to “Mere snyd og svindel”

  1. Kim Andersen siger:

    Tak for indlægget Tino

    Vi er nu opmærksomme på at det kan blive et problem og ganske rigtigt findes der her på siden en række indlæg, hvor fortalere fra Thansen har udtalt sig, som oftest negativt overfor denne side og positivt overfor Thansen som virksomhed.

    Disse bliver dog ikke fjernet (medmindre de indeholder trusler af særlig grov karakter) eller hvis vi bliver gjort opmærksomme på at historien er det pure opspind.

    Vi forsøger at bevarer en høj troværdighed her på siden blandt andet ved at bede folk om navn m.m. når de opretter et indlæg og kan vi se af en bruger misbruger sitet eller bliver vi informeret om dette, så vil vi forsøge at tage kontakt til denne bruger for at få stoppet misbruget.

    Jeg tror desværre ikke at vi helt kan undgå at Thansens medarbejdere forsat vil forsøge at lave falsk reklame her på siden eller på anden måde forsøger at skjule sandheden om Thansen.

  2. James siger:

    Vil så lige tilføje noget til jp’s artikel. hvis den almene dansker er så dum. at han blindt stoler på hvad fremmede skriver på nettet, så er man da også selv uden om det.

    Det burde vel ik være nødvendigt at fortælle folk at den bedste bedømmer er dig selv.
    Men vi lever efterhånden i et samfund hvor folk springer over hvor gærdet er lavest. og når vi så alligevel falder med hovedet ned i jorden. Jamen så må der vel være en der spændte ben.

    Folk er for dovne til selv, at lave lidt research, så vi stoler blindt på hvad andre folk siger eller et forum for den sags skyld…

  3. Tino siger:

    James du kommer kun med negative indlæg her på siden, det er ikke det første jeg har set fra dig.

    Jeg vil så spørge dig hvorfor skulle f.eks. mere end 80 brugere på Trustpilot give dårlige anmeldelser til thansen ? Mener du at alle disse er løgn og latin ???? Hvad skulle folk få ud af det ????

    http://www.trustpilot.dk/review/www.thansen.dk

    Selvfølgelig skal man ikke tro på alt hvad man læset, men når 80 forskellige mennesker har skrevet noget negativt om thansen, så er der nok noget om det ? og folk fortæller jo blot om deres oplevelse, der er jo ingen der siger at man hver gang at man handler ved thansen får en dårlig service….

    Jeg tror faktisk at flere og flere læser anmeldelser på nettet inden de handler med webshops, netop for at undgå uheldige oplevelser, så nej James jeg tror ikke at folk er dovne idag tvært imod… eller jo thansens medarbejdere er nok lidt mere dovne end gennemsnittet 😛 og kunne lyde til at du arbejder der.

  4. .. siger:

    Tino – 80 mennesker? Vil du mene at kunne bedømme en landsdækkene kæde, hvor selv den mindste af butikkerne har MINDST 80 kunder om DAGEN, på udtalelser fra så lidt folk???
    Husk nu at en person der har fået dårlig service altid er mere tilbøjelig til at snakke om det end en der har fået god service.
    Dvs der kan have været 8000 kunder der har fået god service men som ikke siger det, sideløbende med de 80 der har oplevet noget mindre godt…

  5. Tino siger:

    Jeg ved ikke om 80 mennersker er nok til at bedømme en landsdækkende virksomhed…

    Jeg har aldrig arbejdet i en analysevirksomhed som Trustpilot…

    Men Trust pilot skriver:

    THANSEN

    Vi har samlet og analyseret 88 anmeldelser fra internettet. TrustScore for denne virksomhed er 3.3 / 10 = DÅRLIGT. Med 88 anmeldelser er den statistiske signifikans acceptabel.

    Og på baggrund af dette, så må jeg jo sige at Ja 80 anmeldelser er nok.

    Ja måske har thansen 8000 glade kunder (jeg tvivler dog meget), som ikke oplever problemer med deres vare, men de 80 som så oplever problemer med varen (varen var DOA osv.) de får ingen hjælp af thansen overhovedet, de er 110% overladt til sig selv.

    Læs evt. den her og se hvordan thansen har forsøgt at snyde Frank
    http://www.jeghaderthansen.dk/scooter-6/#comments

  6. James siger:

    Jeg kan gost se hvor du vil hen Tino. Men uanset hvad er 80 mennesker ikke nok til at kunne kalde det en analyse.

    Tænk hvis Politiken bragte en artikkel i avisen om et frima på baggrund at 80 menneskers udtagelse..

    Og som du selv siger.
    Ja måske har thansen 8000 glade kunder (jeg tvivler dog meget), som ikke oplever problemer med deres vare

    lad os bare tage de 8000 som et eksempel.

    80 ud af 8000 er 1%.. Det ville da være da være kanont kun at ha 1% utilfredse kunder. For utilfredse kunder kan man ik komme uden om. og det er lige meget om du hedder thansen eller jysk ect.

    Jeg ved godt der er mange flere end 80 mennesker der er utilfredse med thansen. Jeg har selv haft massere at dårlige oplevelser.

    ps.
    Tino jeg var på ingen måde personlig i min første kommentar, så det er ik mig der plantet negativ energi.. Hvis du nu læste flere at de kommentare jeg har skrevet, vill du finde ud af at, jeg har både for og imod udtagelser omkring thansen.

    Jeg prøvet at flyttet det enormt negative fokus du har på de ansatte hos til thansen. For husk på det er ikke dem der styrer firmaet.
    Der vil altid være rådne kar, men der er altså også mange der gerne vil gøre en forskel, der gerne vil give en god service. der gerne vil give pengene tilbage.. osv.

    Men der er altså ikke de ansatte der sætter dagsorden i thansen.
    Det er ledelsen, og direktøren i thansen.
    Det er dem i burde blive sure/klage over, men i stedet går det ud over de ansattet. Der bare blivere mere og mere mavesure, og desvære gir’ endnu dårligere service.

Leave a Reply