Fra: mps
Emne: radio
Besked: jeg købte for et år siden et komplet anlæg. radioen var en topmodel clarion, men den var på tilbud. til 1800kr. sat ned fra. 2300kr. da jeg så skal vise min lillebror radioen, så har de “kommet til” at give mig den mindre model til 1300kr. med. og i øvrigt ligner de slet ikke hinanden. nå men da jeg så kører der ud igen, og jeg er kun lige trådt ud af bilen. så kommer den eksedient som pakkede, og solgte mig radioen. han kommer lige gående ud af butikken, sammen med et andet offer. så ser han på mig og siger smilende, var der en forkert radio? det er edder sprøte mig godt set. i betraktning af han umuligt kan se gennem posen, og bildøren for den sag. hvis han ikke med vilje, prøvede at hustle mig. så skulle han da slå sig op på clavoyance, for det var da fantastisk! sikke evner. m.v.h.mps.
Det har ikke slået dig at man nogle gange kan huske kunden, og måske skulle lige til at ringe til kunden og beklage fejlen?
Jeg prøver ikke at tage ekspedienten i forsvar, men jeg har selv begået den fejl at fakturere en kunde for et produkt, hvor kunden så fik en mindre model med sig.
Ekspedienten har ikke “hustlet” dig. Når hans lager skal tælles op, har han en dyr radio for meget. En dygtig ekspedient har spottet sin fejl og havde nok givet en undskyldning hvis du havde taget den lidt med ro. Accepter at folk laver fejl og brug hjernen inden man sviner andre til……….