Fra: Kim
Emne: Service i Centrum
Besked: Hej
Jeg faldt lige over Thansens Personalehåndbog…
–
http://www.usaa.dk/Erhvervscases/THansen/sch_media/Personalehaandbog.pdf
–
De holder kurser hvor deres personale bliver undervist i at give dårlig service “kunden i centrum” kalder de det – de siger også under reklamationer at tilfredse kunder er nøglen til succes… så forstår jeg virkelig ikke at medarbejderne ikke tager dette seriøst.
–
Der står sågar at reklamationer/problemer bør tages videre til ledelsen, men dette sker jo ikke og hvis det endelig sker, så tror jeg faktisk at ledelsen hos Thansen Gruppen er ligeglade så længe de stadig tjener penge…
–
Det er i hvert fald min oplevelse med Thansen
Virker som om at de har gode intentioner hos Thansen…
Personalet er nok bare for dumme til at forstå personalebogen
Og ledelsen er for inkompetente til at tage action på sagerne…
Fra sagt til gjort er springet stort….
Er det ikke det man siger ?