Fra: Trust
Emne: Skræmmende
Besked: Hvor er det uhyggelig læsning, omkring Thansen dårlige “dækcenter” folk bliver snydt hver gang de køber dæk hos dem.
Thansen har ikke forstand på noget som helst, undtagen at snyde kunderne
Fra: Trust
Emne: Skræmmende
Besked: Hvor er det uhyggelig læsning, omkring Thansen dårlige “dækcenter” folk bliver snydt hver gang de køber dæk hos dem.
Thansen har ikke forstand på noget som helst, undtagen at snyde kunderne
Fundet på nettet, siger da vist alt
T-Hansen har nu bevæget sig ud på et marked de nok skulle holde sig langt fra, når de ikke bestrider de nødvendige kompetencer..
Dæk, fælge samt TPMS.
Vi starter med at besøge T-Hansen, for at få nye alufælge med Continental dæk. Vi spørger om det er muligt at få et sæt som både passer på en BMW (e91) og BMW (F21). Dette slår gutten op i systemet, og finder det sæt som vi kan tænke os, og sammenligner dem med hver bilmodel. (Bilmodellerne kører ikke helt med samme ET-mål)
Han fortæller at han kan skaffe et sæt som passer dem begge 2 og holder sig inden for ET målene. Så dem får vi bestilt hjem, samt et sæt hjulbolte.
Da vi nogen tid efter henter hjulene hjem skal de selvfølgelig monteres.
Det første jeg opdager, er at hjulboltene ikke passer, de er 12mm og dem jeg skal bruge er 14mm.
Så I bilen igen og ud til T-Hansen. Problemet kan ekspedienten ikke forstå, da deres system hvor Nr-pladen slås op, siger det skal være dem på 12mm, så han mener at der er lavet ændringer på min bil, som jeg så ikke mener der er. Da jeg har en af de eksisterende bolte med, finder han så et sæt som passer. Fint nok. Det viser sig så at deres system finder den forkerte bil, nemlig en BMW(E81) og ikke en (F21)…..
Hjem igen, for at få hjulene på…. BUM..! de stikker så en halv til en hel cm. ud over skærmkanten…Øv..!!!!
Bilen læsses igen, og ud til T-Hansen endnu engang…. De er så, så flinke at de vil få skiftet fælgene, så de er sikker på at de kommer til at passe en BMW (F21) model… FEDT
Efter en uge, så er hjulene tilbage i butikken igen, og jeg kan endnu engang kører til T-Hansen for at få dem hjem.
FEDT MAND.. Hjulene passer sgu nu….. MEN MEN MEN..!
Bilen kan ikke finde de TPMS-ventiler og der forsøges mange gange. Og ja bilens manual er pløjet igennem flere gange.
Så i bilen og ud til T-Hansen endnu engang… Det kan de ikke forstå for bilen skulle selv kunne finde dem, og de tilbyder at tjekke dæktrykket en ekstra gang, og sender mig så ud på en kørertur…. Dette hjælper heller ikke.
De fortæller mig så nu at bilen skal kodes om til de TPMS-ventiler de har monteret, men det kan de ikke gøre i Ribe, så jeg kan vælge enten at kører til Esbjerg eller Kolding 🙁
Det ender med at jeg får en tid i Kolding, og kører der op nogle dage efter.
I Kolding vil den flinke T-Hansen ansat nu scanne de monterede TPMS-ventiler med det fine apparat de nu engang har….. Efter langtids forsøg på samtlige ventiler, kan Thansen manden ikke komme i kontakt med de ventiler de har solgt os.
Han fortæller at der skal monteres nogle nye TPMS-ventiler, desværre har de dem ikke hjemme på lageret, så jeg skal endnu en gang have en ny tid hos dem, så de igen kan afmontere dækkene fra fælgene, og få skiftet disse TPMS..
Så nu venter jeg blot på at jeg for 6. gang fysisk skal ud i en T-Hansen butik, og så har jeg ikke engang talt de 2 gange med hvor vi bestilte og afhentede første gang :-(((
Det er sgu bare ikke godt nok..!!! vi har da trods alt betalt over 14.000,- for dem, og har efterhånden brugt utallige kilometer på landevejene grundet T-Hansen kompetance.