Fra: Peter Lindbo
Emne: Styrthjelm
Besked: Som svar på kommentarer.
Har skrevet en klage til forburgerrådet.
Vil det sige, at en Citroen-ejer ikke kan få ordnet det sikkerhedsmæssige i sin bil fordi han har kørt i den.
Det er Thansen der har solgt et sikkerhedsprodukt til en kunde uden ordentlig vejledning. Det er muligt at kunder vil have styrthjelmen et nummer større, men så er det også sælgeres opgave at forklare risici. Min søn anede intet om dette og forlod sig på THansens vejledning. Min anden tvilling købte hjelm hos Speedline – de fortalte ham at kinderne skal stå ud af hjelmen når den er ny.
THansen vejleder forkert i sikkerhedsspørgsmål – derfor skal de tage hjelmen tilbage – med eller uden ridser – med eller uden hårlak.
Hvis din søn er for dum til at købe en hjelm har han vel heller ikke brug for den
Hej Alonso
Jeg har læst en 3-4 indlæg fra dig og du laver ikke andet end at svine folk til herinde.
Du virker mest af alt som en vred t-hansen medarbejder, som ikke kan klare at folk ikke er tilfredse med den service du yder.
Derudover ville jeg nok tænke mig hvis jeg var dig, inden at du som ansat i t-hansen sviner kunderne til på en blog på internettet.
Du burde blive fyret fra t-hansen for udtalelser som dem du er kommet med herinde.
Servicen skal være i orden. Det jo bare kigge ind og få det ordnet i en butik i stedet. Men det er da beklageligt, men disse ting sker bare.
Jeg kan så fortælle at 9 ud af 10 ved det med kinderne, men det er bare for dårligt at det ikke bliver sagt ved købet.
Og ja, jeg er Thansen ansat, og hvis i vil svine mig, så gør det gerne.
Jeg købte en hjelm hos T Hansen i 2010 har brugt den få gange og den ser ud som om den er 10 år gammel, jeg var så hos Louis MC i Søborg og fandt en LS 2 hjelm i en super kvalitet til mindre penge end jeg gav hos T Hansen for en Kineser hjelm. Tjek dem på http://www.louismc.dk
Kiggede ind på http://www.louismc.dk men de er da ikke billigere med hjelme, end H.Hansen. Kan godt være de har bedre kvalitet. Men ikke billigere.