Fra: Dennis Thomas/dennis@email.dk
Emne: T.Hansen
Besked: Jeg har desværre også en Giantco
30km Sprint og så er det nummer 2 Da Jeg efter et halvt år med den første som hele tiden stod på værkstedet på grund af start vanskeligheder.Det var et halvt års mareridt,indtil Jeg sagde at Jeg ville blande forbruger-styrelsen ind i billedet,først da fik Jeg en ny,med de samme problemer.Nu da den skal til 3000km service,ringer Jeg for at få en tid på værkstedet og får den besked at t.hansen har sparet mekanikeren væk i Fåborg
men Jeg skulle bare komme og aflevere den så ville butikken sørge for at den blev sendt til Middelfart men Jeg skulle regne med en 4-5 dage før Jeg fik den tilbage.For Mig vil dette betyde en tabt arbejds-fortjeneste i 4-5 dage da der ikke er nogen form for offentlig
transport eller andre alternativer.Gale Dennis
Det er da en flot service at de vil sende din knallert til et andet sted. Du kunne jo bare selv levere den. Du har jo ikke krav på at de skal kunne lave service på din knallert det sted du har købt den. Så det var da god service.
Din historie forstår jeg, og den første scooter er noget værre skidt. Du fortsætter historien med en ny scooter, og her mangler dér en point. Det er en åben slutning. Jeg kan nu heller ikke se Thansen’s fejl lyse frem nogen steder her.