Fra: per
Emne: t.hansen fælge der irre meget
Besked: hej min bror har været uheldig og købe to sæt crom alufælge fra t .hansen ,som er irret rigtigt meget ,og ikke er kønne at se på mere, de er købt for 6 måneder siden, de blev vasket og gemt i garagen inden vinteren, men er altså irret i løbet af vinteren.
han har så været ude og reklamere over dem, men t .hansen nægter at afhjælpe problemet, og udleverer bare sådan en standart skrivelse, hvor der står afvist irret p.g.a. misvedligeholdelse, og så siger de at iøvrigt har man ikke har ret til at klage over autoudstyr .
hvad kan man gøre ? er den eneste mulighed at lægge sag an mod firmaet, og hvad vil det koste at starte sådan noget op ,evt. hvis man vinder ,eller hvis man taber.
Det er da flot af manden han har set basta. men tror sku ikke på at de fra Thansen skriver at de ligefrem ikke kan klage over a€utoudstyr…
Tror sku du blander din egen oplevelse og basta programmet sammen.
jeg syntes det er god service i thansen.
Det er desværre den eneste udvej, men hvis han er medlem af FDM, så har de jurister og andre teknisk relevante personer siddende, som muligvis vil kunne svare på yderligere spørgsmål, som han måtte have ift. at køre sag mod T-hansen.
Held og lykke med projekt klage, jeg håber det får det ønskede udfald, så i ikke må stå måbende tilbage, ligesom mange af os andre, der har købt fælge hos T-hansen.
du bør nok tale med en advokat om det kan betale sig…
men jo t-hansen forsøger i hvert fald at fraskrive sig retten til at yde service overfor kunderne
Hej Per
Kom du videre med sagen ?
jeg er så pisse træt af t-hansen, jeg er den uheldige indehaver af en gianco stealth, som jeg har købt i t-hansen først var det udstødningen som efter 500 km var tærret op af rust, dernæst gik lortet i stå på vej til arbejde, så jeg gik glip af den dagløn, så fik jeg den tilbage med ny udstødning og karburater (efter at jeg truede med en evt. retsag begrundelsen for nye dele var at vi var gode kunder) så gik der ca. en måned og så var den gal med ventilerne( dette resulterede i at den ikke kunne holde tomgang, gik ud midt i den tætte morgentrafik. endnu en gang måtte jeg undvære min scooter i et par dage,så fik jeg den tilbage, og så gik der endnu 1000 km, så var det samme problem, endnu et par dage uden transport middel, endnu 1300 km gik, og så afsted igen, nu er det så galt igen. dernæst kan du ikke komme i direkte kontakt med butikken, men igennem deres langt ude latterlige tlf. svarer i middelfart, hvor hovdekontorret ligger, de sender så dine problemer viddere til butikken, som dukker op på en af de utallige ungarbejdere uden nogle former for kompetencer, eller faglig viden for den sags skyld, der næst kan man ikke få byttet sin defekte scooter, eller få sine penge tilbage. så t-hansen rend mig, sidste chance ellers ses vi vel i retten
behovet for at se:)
Fæle som irre er ten på dårlig pleje.
O der er intet chrome der kan holde i DK. Pga det vejr vi har.. Sådan er det bare og det kan vi ikke lave om på. At brokke si er ok, men så må man også forstå at det tit og ofte er kunden der er et problem, som ikke kan forstå at de ikke har behandlet tin rigtigt.
hey igen “ansat i thansen”
jaa du forsvare godt nok jeres fælge…… men læs lige denne artikel
http://ekstrabladet.dk/kup/forbrug/article1144886.ece
Ja det er jo altid godt at brokke sig men man får nu det man betaler for
og T-hansen er jo ligefrem kendt for deres kineser kvallitet
som forbruger går vi jo gerne til dem for at spare penge på reservedele
nogle af dem sparer vi jo hundrede vis af kroner på
og så kan vi bagefter ikke forstå at de ikke holder så godt som de noget dyrere mærker der købes andet sted fra
LIGE EN GANG MERE SÅ DET KAN FORSTÅS
DU FÅR DET DU BETALER FOR
og det er hos T-hansen altså billige kineser dele der ikke holder så længe som de noget dyrere dele produceret i feks tyskland