Fra: T-hansen
Emne: Utilfreds?
Besked: Jeg kunne ikke lade være med at læse mange af disse anekdoter rettet mod t-hansen. der er tilsyneladende rigtig mange folk, i disse forskellige forummer, der ikke har den fjerneste idé om hvad købeloven er, og hvilke regler der gælder for returnering af varer. 14 dages returret er noget t-hansen vælger at gøre som en ekstra service, da det ikke står skrevet nogen steder at de SKAL tage en solgt vare retur, medmindre det er købt over nettet. såfremt man har købt en genstand på internettet, fremgår det i købeloven, at køberen har krav på 14 dages returret. det at folk af og til får en forkert vare, behøver ikke altid nødvendigvis at være ekspeditientens fejl, da man mange gange kan få flere forskellige af den samme vare. og det er desværre ikke særlig mange folk der hverken kender stelnr. eller motortype på deres køretøj. noget helt andet er, at mange folk tror det hedder to års garanti. det gør det ikke. det hedder 2 års reklamationsret, hv
ilket, som navnet også så fint beskriver, er retten til at reklamere over et produkt. scootere leveres ligeledes med reklamationsret, såfremt servicerne bliver overholdt, da det er en af de eneste måder T-hansen kan sikre sig, at scooteren er lovlig og fuld funktionel, på den måde kan de sikre sig at der ikke bliver pillet unødigt ved den. såfremt scooteren bliver ulovliggjort bortfalder reklamationsretten selvfølgelig også. håber der er mange der lige gider at have dette i baghovedet, det er jo ikke et biblotek de kommer ind i, man kan ikke bare komme og tage og aflevere varer igen som det passer en.
har haft mange gode oplevelser hos T-hansen, kan nævne mange andre steder der levere en væsentlig ringere service.
Hej T-Hansen
Problemet er jo nemtop at T-Hansen ikke yder nogen form for reklamation eller service overhovedet, uanset om man har købt over nettet eller i butikken.
Jeg er også sikker på at du kan nævne mange andre steder hvor de yder en dårlig eller måske dårligere service end hos T-Hansen, men det godt gør jo ikke at T-Hansen yder en dårlig service.
Det svare jo til at du kender en som slår sine børn, men du kender også en som slår sine børn og sin kone og derfor er det jo ok, at den første mand kun slår sine børn, når nu den anden slår både sine børn og sin kone.
Jeg syntes ikke at din forklaring kan godt gøre T-Hansens opførelse.
nu tror jeg det er forholdsvis svært, at sammenligne hustruvold/børnemishandling med reklamationsret, men i bund og grund er din ide god nok.
vil ikke helliggøre T-hansen, vil bare prøve at forklare visse folk, at der er visse regler og love ekspeditienterne skal følge. der er da helt sikkert nogle sælgere, der måske ikke lige er så skarpe til købeloven, og at det så derfor går ud over kunderne, beklageligvis. men der er også visse købere, der måske skulle overveje at få deres skolepenge igen, for så at sige, er der virkelig nogen der ikke ved hvordan tingene hænger sammen. måske skulle utilfredse kunder, prøve at søge til en anden t-hansen butik. sælgere er jo heldigvis bare mennesker, og de er alle sammen forskellige..
jeg gik nok også til yderligheder men sådan går det nogen gange når man bliver grebet af det undskyld 🙂
Heey. der er masser af service røvhuller ;D
Dejligt at se der også er folk, med bare en lille bitte sans for hvad der er ret og rimeligt.